niedziela, 21 lipca 2013

Ważna informacja!

Jest mi niezmiernie przykro, ale muszę was poinformować o pewnej bardzo ważnej rzeczy. Nowego rozdziału nie ma i nie będzie przez najbliższe dwa tygodnie ;(   Zarówno Kasia jak i ja nie mamy pomysłu ani weny co do następny rozdziałów, dlatego nie ma sensu dalej was oszukiwać. Niedługo wyjeżdżam nad jezioro i tam postaram się coś napisać, ale nie obiecuję.
Mam nadzieję, że nie odsuniecie się od naszego bloga i nie przestaniecie go komentować.
Przepraszam was jeszcze raz i pozdrawiam oraz życzę udanych wakacji :)

16 komentarzy:

  1. Wielka szkoda;( Ale rozumiem was. Zdarza się brak pomysłów... Będę czekać z utęsknieniem na nowy rozdział;) Miłych wakacji i pozdrawiam;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. No zgadzam si,czasem tak bywa.Moze po prostu napiszcie o slubie i ze zyli dlugo i szczesliwi.A moze jakis calkiem nowy pomysl na zupelnke nowe opowiadanie wam przyjdzie do glowy.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem:):) dobrze że napisaliście:) życzę miłych wakacji i dużo weny:)

    ~kula13

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem, wielka szkoda. Mam nadzieję, że nie zawiesicie bloga albo co gorsza zakończycie pisać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie http://kristenstweart.bloog.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezus maria... Nikt mnie tu już pewnie nie pamięta, czytałam tego bloga rok temu, był to mój ukochany blog, tylko pewnego dnia przestały pojawiać się posty i jakimś cudem zapomniałam adresu i nie mogłam znaleźć... I orzez rok żyłam w przekonaniu że tego bloga już nie ma... boże święty chyba się zsikam!!! Ide czytać, musze nadrobić rok nieobecności! :D /// Charsi

    OdpowiedzUsuń
  7. Kristen to obecnie jedna z najpopularniejszych aktorek. Jej rola w Zmierzchu przyniosła jej wiele nowych ról, mimo, że wcześniej mogliśmy ją podziwiać w innych rolach. Eclipse znalazł swoje miejsce na moim blogu w postaci wierszowanego wpisu. Cała tematyka bloga to wątki filmowe, muzyka i życie. Zapraszam, versemovie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy rozdziały będą jeszcze dodawane? Napiszcie otwarcie a nie bawcie się z nami jak z debilami.

    OdpowiedzUsuń
  9. No to widzę ciekawe pojęcie czasu:) dwa tygodnie wg mnie jakiś czas temu minęły:p

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest 6 październik. No fajne 2 mi tygodnie. Jesteście żałosne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Poje'ane jesteście.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawieście tego bloga, albo napiszcie coś a nie w dupie nas macie,

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta, byście przynajmniej raz zajrzały do tego bloga! Zawieście go, będzie spokój!

    OdpowiedzUsuń
  14. Huhu ciekawe czy jak wejdę tu za rok to cos sie zmieni? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taaaaa jest dzisiaj 10 kwiecień, a jak rozdziału nie ma tak nie ma, super po prostu -,- fajnie dbacie o czytelników

    OdpowiedzUsuń